varit i stan

Tjenixen! Har varit i stan tidigare i dag i T-centralen, & kolla runt lite..
Sedan drig alla vi till Lötsjön pizzeria, venne hur det stavas men skit samma. Jag åt skit mkt fick ta carros och tims pizza hehe. Man kankse måste säga vilka man va med ? Alex, Natta, Tim, Carro & Kennet. Kul hade vi iaf på ett tag trodde jag att jag skulle spy men nej pizzan höll sig kvar! Snart e påsklovet någon som vill hitta på något just då ? Bara säg till !


- Igår kolla jag på Rec 2, den va så jävla nice, den va inte seg inte så läskig alls! Och det kändes som om filmen va längre än 1timme och 40 minuter! Allt hände helatiden så det kan nog bero på det. Och rädd blev man inte med lite ryck fick jag 3 gånger under filmen inte så farligt.

Nu ska jag väl oxå kolla på film med Ekström´s crew (ovanligt) NEJ! Harre gött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0