LÅNGT!

- sho, har kollat på film 2dagar nu! Otroligt roligt iaf när man är med Alex och Tim & carro, men Natta harre jävligt gött i fjällen & åker skidor/snow board! Jag har sett; harry brown,Moon,brotherhood of war & lite till ? kommer inte ihåg. Jag har börjat spela eller ja "spela och spela" det har väl bara varit test i dag. Spelet heter Heros of newerth. "hon" Men det va inte så nice eller ja ganska, men det är inte min grej.

Idag vakna man någon gång typ vid 12 kan jag gissa, jag hängde med alex till Odenplan han skulle rönka Stavning (?) Vi va ute i 4timmar vi åkte in till stan och typ fixa ngt på banken sen drog vi till Kista C och där klippte han sig för 250kr, nice! Det blev ganska soft oxå. Så ganska kul har vi ju haft med musik and stuff! P-Trance hela vägen både fram and back.

Nu sitter jag och ruttnar framför bloggen och skriver, spela nyss "hon" haha, men jag blev kickad för att dom inte trodde jag va Tjej, STUPID BOYS ON HON! Så jag la av och spela och tänker surfa. Ska väl lägga mig 3 eller 4a. Men ni får harre nice! NATTII

btw; har fan klippt lugg //By carro´s hårsalong slash ekströms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0