AJA BAJA !

- Tjingeling, idag har jag varit i skolan. Känns så awsome skönt att ha varit där! Jag va dock med jennifer & Jessica, skit roligt vi gjorde lite kriminella saker som att bränna upp en sak utanför donken så det börja luka rök över hela pleacet, inte okej! Men hoppas att vi blir kända ngn dag som att typ stå "dagens nytt, ngn som har sett 3 flickor leka utanför donken" Näe då så blir det inte. Jag och jennifer har köpt lite för fina saker, Bh & Leggins iaf jennifer köpte leggins & bh och jag bara en bh. Vi e så jävla rika. Men jag har hittat min cp kamera den rosa som jag fick i oktober! I morgon e det FREDAG! WHIHOWE. jag har inge att skriva e trött och seg och förbannad.

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0