3dagar försenat inlägg...

- Hero city va jag & min bror och hans flickvän. Vi skulle vänta på Niklas och hans familj och se Avatar för 3 gången för mig i 3D, den e så jävla nice! Det kanske märks efter 3 gånger eller (haha) Vi spela ganska mkt där oxå alltså Spinner kort tanka min bror på på kanske 600kr om inte 400kr och vi satt typ och körde bil och massa, skit kul!

NÄR JAG KÖPTE IPODEN, så köpte jag även skydd, 2 leggins, ögonbryns gele fäste & sen kommer jag inte ihåg vad jag köpte, jo lite godis, alltid nice att ha!

Imorgon är det skola och jag börjar 08.10 tror jag //(tyck synd om mig) Nejdå, d e väl lugnt att börja så TIDIGT INGA PROBLEM KOMMER BARA NÅGRA MIN FÖRSENT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0