Tja alla blogreader´s

- Har inte gjort ett skit, varit home from school för att man inte vill va med på aktivitets dagen! Det e kallt ute och tänker inte offra mig för 20 minus, det kanske inte ens va det i dag. Det var säkert varmare inte fan vet jag. I morgon e det skola & jag hade tänk att gå i skolan imorgon.

- MALIN, längtar sönder till dig och din födelsedags fest *host* Men ska fan bli kul och se er och kanske nytt folk på din fest ? Aa jag vet va du vill ha och du vet att du kommer få den (inte nice). men skit samma du får mera sen! Det e långt kvar till den 13de. Men det e fan stort, dra till Åkersberga och parta sönder!

- I helgen vet jag inte va jag ska göra kanske va med J,J & M vet inte om det blir av...

Sovgott Freak´s

Kommentarer
Postat av: felicia

allt är bra sj? XD

2010-02-24 @ 18:19:01
URL: http://gofelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0