VAKNA 07:00 PRICK ! ! !

- Tjenis penis! Vakna kl 07:00 i dag 5 min innan min väckar klocka ringde. Hade ganska fullt upp idag

1 jag var på rättegång, och va i solna och skulle möta upp en kompis som oxå var tvungen att gå dit så va i solna och vänta där kl 09:00 sedan kom hon, sen hängde vi runt i solna C och gjorde inget, inget va öppet förns 10:00! Så när det prick öppna 10:00 så drog jag in på S E B Bank, ja vet inte vrf just s e b, men föredrar nordea! Men skit samma, så hämta ut mitt ID kort och sedan ran tiden och vi drog till Solna Tingsrätt! Och då skulle jag gå in och blablabla...

Sedan gick jag och några polare till T-Centralen och drog runt och spendera livet där och gjorde inte så mkt sedan drog vi Mot Sundbyberg & träffa massa.

Sen drog JAG till Ekström´s Crew och hängde runt där och sedan gick jag hem. Kom hem 20:00 i dag, puuh jobbig dag huh ?


Kommentarer
Postat av: E L I N

Vart bilderna är tagna?

Dom är tagna i Åre i Duved och Teggefjäll :)

2010-04-08 @ 23:14:24
URL: http://alltidjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0