Jennifer Björk Jag Älskar Dig !

- Hej min lilla fina Jennifer, jag vill bara berätta att vi snart kommer glida isär...
Det suger k*k men Hell yeah att vi sitter med varsin laptop on the beach ! Alltid underbara vardagar & Helger har det alltid varit med dig, man kan inte beskriva hur underbart det har varit...(?) Önskar att det alltid varar länge Bästavänn ♥ Du e obeskrivlig! Du e så jävla fin mot mig gumman, du finns alltid där när jag behöver dig som bäst! Bättre finns det inte måste jag säga t dig ! Vill alltid kunna säga "Visst e det du & jag föralltid ? bästavänner för evigt" Dom orden vill jag kunna säga för varje dag som går och fungerar ! Vi båda vet att allt inte alltid kommer hålla ? Eller vi kan få det att fungera så, så länge vi båda är glada & allt tsm ! Jag e sjukt sjukt sjukt glad att ha fått träffa en sån person som dig faktiskt, dig kan man inte beskriva i ord eller bokstäver det går bara fu*king inte ! Vi kommer vara isär från varann i 2 mån... Det e sjukt långt tid, för oss som hänger med varann varje dag eller hur ? Om något skulle hända dig skulle jag bara inte veta vart jag ska ta vägen, vem jag kan vända mig till vem jag kan skratta åt eller något. Jag skulle falla som en fjäder, skulle sjunka så jävla lågt du anar inte ! Lova en grej ? Snälla bara gör det ! Att aldrig lämna mig, vad som än händer snälla snälla snälla... :,( Du e allt jag har att hålla i hårt just nu... Älskar dig sjukt mkt jennifer !

Denna text är helt 110% seriös från din älskade Maria Nilsson Till en sjukt underbar Bästavän Jennifer Björk

03/11-09, hoppas vi varar länge tsm bästavän ♥



(Låten är t dig jempan <3)


Kommentarer
Postat av: M.Th

Fy fan va sött! Jag då maria !?

2010-04-24 @ 11:58:47
Postat av: jessie

älskar dig sjukt mycke älskling, din text va jätte fin jag dör! snart så tårar faller (; tack för allt maria bästavän skulle offra allt för dig.. / din jennifer :)

2010-04-27 @ 16:53:00
URL: http://knieling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0