Bror kankse inte är en sån idiot trotts allt ?

- Ja här bjuder jag på en video på Min bror som jag igentlligen hatar för han e så irreterande, för fan han blir mer och mer värre än vad jag va mot honom när jag va 8år kanske. Men han har talanger som inte jag har, och vissa kan jag inte ens få ut av honom. NU e jag snäll och säger posetiva saker om honom som inte jag kan, vilket är;

1. Graffa/rita otroligt snygga texter
2. Lira gitarr
3. Han kanske har lite bättre skills än mig när det gäller spel på datan osv.. bara pytte lite !
4. Han har tålamod för saker och ting, mer än jag någon sin kommer få, kanske några exemplar på vad jag menar ?

Aight; Jo ifall jag ska stoppa in pizza in i mikro så står jag och bankar på mikron och orkar inte vänta i knappt 2 min elr 1 min jag får värdens skrik och går fram och tbx iköket. När något laddar på datan typ spel elr ngt då är vi där igen jag bankar sönder så typ 1 knapp flög av en gång, det kanske inte va något! Men det va en av mina bästa knappar (haha) Men iaf sen har vi det här problemet med att typ gå på toa, ifall han sitter där inne så brukar jag oftast typ skrika "vad fan görru ? Stick ut ?! Måste gå på toa! UTUTUT! Sen så går han ut och när jag kommer ut skrämmer han mig satt jag blir skit sur! När vi typ köar på donken kan jag sucka så folk hör tydligt, vilket är meningen oxå! Det tar ett jävla tid för folk !
Men allt det här gör jag oftast hemma ^^


ENJOY;

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0